€ {{total() | price}} -
  • Er zijn nog geen artikelen in je winkelwagen geplaatst.
  • thumb
    {{item.name}} {{item.size}}
    Artikelnummer {{item.code}}
    {{item.count}}x €{{item.price | price}}
  • Op werkdagen voor 14:00 besteld
    dezelfde dag verzonden.
  • Voor vragen, bel ons: 0165-537808
    Wij helpen je graag!
  • Openingstijden van de feestwinkel
    Een unieke Carnavalswinkel!
Leveringsvoorwaarden webshop Sep Feestartikelen

Download hier de leveringsvoorwaarden van webshop: Leveringsvoorwaarden
Retouren? Hier meer informatie over de retour voorwaarden

Copyright
Foto's kunnen niet zonder toestemming van SEP Feestartikelen worden gebruikt. De foto's in de webshop SEP Feestartikelen vallen onder diverse copyrights, zoals: © 2023 copyright widmann © srl Italy.

Wil u toch gebruik maken van ons foto's neem gerust contact met ons op: info@sep-feestartikelen.nl

Meest gestelde vragen 
1.   Hoe kan ik betalen?
2.   Wanneer worden de bestellingen geleverd?
3.   Hoe worden de bestellingen geleverd?
4.   Wat zijn de verzendkosten?
5.   Kan ik mijn bestelling retourneren?
6.   Kan ik artikelen omruilen?
7.   Ik heb een verkeerd artikel ontvangen of een andere klacht, wat nu?
8.   Leveren jullie ook in het buitenland?
9.   Is altijd alles op voorraad?
10. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
11. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
12 .Wie draagt het risico van de verzending ?
13. Een product in de webshop is alleen te koop in de winkel te Roosendaal. Wat nu?
14. Kan ik mijn pakketje volgen?
15. Is er een minimumbedrag wat er besteld dient te worden?
16. Zijn de prijzen in de webshop gelijk aan de prijzen in de fysieke winkel?



1. Hoe kan ik betalen?
In de webwinkel kun je veilig betalen met MultiSafepay via iDEAL (Nederland) of Bancontact/Mr Cash (België). Verder is er de mogelijk om met de volgende creditcards te betalen: Mastercard, VISA en Maestro.
In de winkel in Roosendaal kun je contant of met de pin betalen.(Geen creditcard!)
Let op! Andere betalingsmogelijkheden zijn niet mogelijk bij Sep Feestartikelen. Wij leveren niet op rekening!


2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen voor 14:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden op werkdagen (maandag t/m vrijdag). Bestellingen op vrijdag na 14:00 uur, zaterdag en zondag worden maandag verzonden. In de meeste gevallen levert Post.nl de bestellingen de volgende dag bij je thuis. Dus vandaag bestellen, betekent dat de bestelde artikelen, in de meeste gevallen, de volgende dag al bij je binnen is.

Extra opmerkingen:
Zendingen naar België, kunnen 1 tot 2 dagen langer duren.
Geen leveringen en verzendingen op feestdagen in Nederland en België.

Let op! Wij kunnen geen garantie bieden voor levering van POSTNL, noch aansprakelijk gesteld worden voor de schade die, rechtstreeks of niet rechtstreeks, het gevolg zijn van te laat op niet geleverde bestellingen.

Uit ervaring blijkt wel dat POSTNL een betrouwbare partner is. Je kunt ervan uit gaan dat het principe: "Vandaag op werkdagen besteld, morgen in huis!" in 95% van de gevallen ook zo is.


3. Hoe worden de bestellingen geleverd?
Wij verzenden de bestellingen met Post.nl als basispakket. De pakketten worden overdag aangeboden van dinsdag t/m zaterdag. Ben je niet thuis, dan bieden ze het pakket aan bij de buren. Als afgeven bij de buren niet werkt, proberen ze het de volgende werkdag nog een keer. Als aflevering uiteindelijk niet mogelijk is, kun je binnen drie weken de zending op het dichtbijzijnde postkantoor afhalen. Voor meer informatie zie de website: www.postnl.nl


Leveringen op Dinsdag t/m Vrijdag vinden plaats tussen 9.00 en 21.30 uur (Zakelijke wijken voor 17.00 uur).

Leveringen op Zaterdag tussen 9.00 en 18.00 uur.


4. Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten Nederland € 4,95 * Gratis verzending bij € 300,00 of meer.
Verzendkosten België: € 6,95 * Gratis verzending bij € 300,00 of meer.
(De verzendkosten zijn inclusief verpakkings-, handelings- en portokosten)

Let op! De webwinkel SEP Feestartikelen heeft geen gratis verzend- en retourbeleid. Doordat wij ook een fysieke winkel in Roosendaal hebben is het lastig om een 2 prijzen beleid te voeren. Daarom kiezen wij er voor om dezelfde prijzen te hanteren in de webshop en in de fysieke winkel. De verzendkosten en/of retourkosten zijn dus niet ingecalculeerd in de prijzen.


5. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer je niet tevreden bent over de artikelen kun je die binnen 14 dagen na ontvangst retour zenden.
Let op! De verzendkosten zijn voor eigen rekening. (Hierbij de link naar de tarieven van Postnl)  Bij het niet frankeren zijn wij genoodzaakt deze retour kosten af te halen van het terug te storten bedrag. Klik hier voor meer informatie betreft retour voorwaarden.


6. Kan ik artikelen omruilen?
Omruilen in niet mogelijk. Wel kun je de artikelen gefrankeerd terugsturen naar het retouradres. (Zie Retour voorwaarden) Na ontvangst van de retourzending storten wij het geld uiterlijk binnen 14 dagen terug op je rekening. Voor de wel gewenste artikelen kun je opnieuw een bestelling maken. De retourzending en de nieuwe bestelling staan dus los van elkaar! Je kunt natuurlijk ook gewoon omruilen in de winkel.


7. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen of een andere klacht, wat nu?
Meld binnen 7 werkdagen na ontvangst manco's of wanneer een artikel is beschadigd of een gebrek vertoont. Het beste is om ons een foto toe te sturen, dan zien wij gelijk wat het probleem is. Wij zullen het artikel omruilen voor een nieuw of het juiste exemplaar leveren. Als wij deze mogelijkheid niet hebben zullen wij het bedrag vergoeden. Na deze 7 dagen gaan we er van uit dat de bestelling volledig is geleverd en kun je niet meer reclameren. Je kunt de klacht melden via het volgende emailadres: info@sep-feestartikelen.nl


8. Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij verzenden alleen in Nederland en naar België. Als je in Vlaanderen woont, kan de bestelling al de volgende dag bij je binnen zijn. Zendingen naar Wallonië duren 1 dagen langer. 


9. Is altijd alles op voorraad?
Wij houden de voorraad bij in de webshop. Als je meer besteld, dan dat er op voorraad is, krijg je gelijk een bericht in de winkelwagen. je kunt dus niet meer bestellen dan dat er bij ons op voorraad is.

Let op! Omdat wij onze artikelen in de webshop, maar ook in de fysieke winkel aanbieden, kan het wel eens gebeuren dat een aankoop elkaar kruist.  Mochten wij de bestelling niet in zijn geheel kunnen leveren, dan nemen wij direct contact met je op. Je kunt dan de bestelling aanpassen of annuleren.


10. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Alle artikelen op de website zijn te verkrijgen in onze zaak te Roosendaal. Je hoeft dan geen bestelling te doen.
In de winkel kun je de gewenste artikelen uitzoeken en afrekenen aan de kassa, contant, pin of met creditcard.


11. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, geen probleem. Je kunt eerst het factuur adres invoeren en later het afleveradres. Dit is handig als er overdag niemand op het factuuradres aanwezig is.


12 . Wie draagt het risico van de verzending ?
Hoewel het zelden voor komt dat een pakket niet aan komt, kan het voorkomen dat er iets mis gaat. Dat risico wordt in de meeste gevallen door ons gedragen. Er zijn echter enkele uitzonderingen:


1. Alle pakketten worden geleverd aan het door je opgegeven adres. Indien er een verkeerde aflevernaam, of afleveradres  is opgegeven, kunnen wij begrijpelijk niet aansprakelijk gehouden worden als het pakket verkeerd afgeleverd wordt. Extra gemaakte kosten en de verzendkosten kunnen wij niet voor onze rekening nemen en berekenen we door aan de klant.

2. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vermissing als het pakket is uitgereikt op een adres waar meerdere personen het pakket kunnen aannemen, bijvoorbeeld bij bedrijven, instellingen, studentenhuizen, kamer verhuurbedrijven  e.d. Ook kunnen wij hier de extra gemaakte kosten niet voor onze rekening nemen.


13. Een product in de webshop is alleen te koop in de winkel te Roosendaal. Wat nu?
Niet alle artikelen in ons assortiment verzenden wij. Vaak zijn dit artikelen waarbij service en uitleg nodig is. Ook kunnen dit artikelen zijn die te groot zijn om te verzenden of erg breekbaar zijn. Verder kunnen de maatvoeringen van de kostuums in de feestartikelen branche afwijken van de maatvoeringen in de gewone mode. Wij kunnen dan geen goed advies geven over de juiste maat. Wanneer een product meer dan gemiddeld retour komt, kunnen wij er ook voor kiezen om deze alleen in de winkel te verkopen. Zo proberen wij problemen te voorkomen voor jouw als klant en zo kunnen wij de service en kwaliteit verlenen, die je van ons gewend bent!


14. Kan ik mijn pakketje volgen?
Wanneer het pakketje is aangemeld bij Post.nl ontvang je van ons per email de barcode van de verzendzegel. Op de website: www.tracktrace.nl. kan je de volgende dag de status van het pakketje zien.


15. Is er een minimumbedrag wat er besteld dient te worden?
Wij vragen op dit moment in de webshop een minimale besteding van € 24,95 exclusief verzendkosten. Onder dit bedrag is het niet mogelijk om te bestellen in de webshop. Wij hopen op begrip. In onze feestwinkel in Roosendaal zijn alle producten te verkrijgen en staan we klaar om je te helpen en adviseren.   


16. Zijn de prijzen in de webshop gelijk aan de prijzen in de fysieke winkel?
De webwinkel SEP Feestartikelen heeft geen gratis verzend- en retourbeleid. Doordat wij ook een fysieke winkel in Roosendaal hebben is het lastig om een 2 prijzen beleid te voeren. Daarom kiezen wij er voor om dezelfde prijzen te hanteren in de webshop en in de fysieke winkel. De verzendkosten en/of retourkosten zijn dus niet ingecalculeerd in de prijzen.



Bedrijfsgegevens SEP Feestartikelen (Handelsnaam van SEP Speciaalzaak B.V.)
Molenstraat 38
4701 JS Roosendaal

BTW nr: NL 8029 22405 B01
K.v.K. Breda 200.72687