SEP Feestartikelen webshop

retouren & Ruilen

arrow-right
yellow background

Retourneren bij SEP Feestartikelen – eenvoudig geregeld


Niet tevreden? Geld terug!

Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Binnen die periode kun je besluiten of je de artikelen houdt. Retouren na 14 dagen nemen wij niet in behandeling.


Wat krijg je terug?

  • Hele bestelling retour? Dan krijg je het volledige aankoopbedrag én de verzendkosten terug.
  • Gedeeltelijke retour? Dan vergoeden we alleen de geretourneerde artikelen.
  • Verzendkosten voor retour zijn altijd voor eigen rekening. (geen gratis retourbeleid!)


Belangrijk tijdens de bedenktijd
Je mag een artikel rustig bekijken en passen. De verpakking mag voorzichtig worden geopend en een kledingstuk mag kort worden aangetrokken om de maat te controleren. Artikelen die zichtbaar zijn gebruikt – bijvoorbeeld gedragen op een feest, tijdens een fotoshoot of ingezet als tijdelijke decoratie – komen niet in aanmerking voor retour. In dat geval vervalt het herroepingsrecht.

Let op bij hygiëneproducten
Sommige artikelen mogen vanwege hygiëne en veiligheidsredenen niet worden gepast of geopend. Deze producten kunnen we alleen retour nemen als de verpakking volledig gesloten en ongeopend is. 

  • Panty’s en kousen
  • Pruiken, baarden en snorren
  • Oorbellen (zowel clips als voor door het oor)
  • Gebitsaccessoires (zoals vampiertanden, gouden tanden)
  • Maskers
  • Make-up en contactlenzen
  • Gezichtstickers en tijdelijke tattoos
  • En vergelijkbare artikelen

    Voor deze artikelen geldt: geopend = gebruikt, en daardoor niet retour.



Zo stuur je iets terug:

  • Verpak de artikelen netjes, inclusief alle onderdelen zoals prijskaartjes, originele verpakking, en eventuele accessoires.
  • Voeg de factuur toe of een briefje met je factuurnummer en de artikelen die je retourneert.
  • Stuur het pakket voldoende gefrankeerd naar:

    SEP Feestartikelen
    Molenstraat 38
    4701 JS Roosendaal

Zodra we je retour hebben ontvangen, betalen we je terug via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald – uiterlijk binnen 14 dagen.

Tip: past het in een envelop? Dat scheelt verzendkosten!

 

Ruilen? Verkeerde maat besteld?

We bieden geen directe omruilservice via de webshop, zodat we het bestelproces snel en soepel kunnen houden.

Wat doe je bij een verkeerde maat of artikel?

  • Plaats een nieuwe bestelling via onze webshop voor het juiste artikel of de juiste maat. Zo heb je het snel weer in huis.
  • Stuur het verkeerd bestelde artikel gefrankeerd retour binnen 14 dagen. Zodra wij je retour hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug.

 

Liever ruilen in de winkel? Dat kan natuurlijk ook gewoon bij ons in Roosendaal.

Let op: De retourvoorwaarden gelden alleen voor online bestellingen. Voor aankopen in de winkel kunnen andere voorwaarden van toepassing zijn – vraag er gerust naar bij een aankoop in de winkel.

loader
Bezig met laden...